vierme autist

Pacat ca nu pot sa aud nimic din ceea ce se vorbeste in jurul meu… simt doar linistea care imi macina creieri… vreau sa scap din corpul asta si sa evadez in tine, macar sa ajung langa tine si sa iti simt mana rece cum se joaca pe buzele mele… imi imaginez ce cuvinte ai spune, imi imaginez cum ai ingenunchia si ti-ai cere iertare… dar cainta e departe de mine acum… sunt zidit in pereti ridicati de tine…

zambesc a sila si imi vad de drumul meu… esti departe? nuuuu tu stai in ceafa mea si imi urli cuvinte fara sens poate sunt fara sens pentru mine deoarece eu sunt demult inchis…

ma intreb uneori ce inseamna sa redeschid ochii, ma intreb uneori daca imi doresc sa revin la viata, ma intreb daca imi doresc sa nu mai fiu doar un mic vierme autist.

 

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 16, 2009.

3 răspunsuri to “vierme autist”

  1. Eu zic ca e momentul sa darami zidurile, sa deschizi ochii tai de mic vierme autist si sa privesti in jur. Chiar daca e toamna, chiar daca ploua… 🙂

  2. Iti mai aduci aminte de mine? 😛 Eu da…si kkt…mai da un SEMN DE VIATA …ar fi interesant sa ma mai furi si sa mai stam…Chiar nu mai stiu nimic de tine…Daca vrei mai da totusi un semn.

  3. Sa fii indragostit e cel mai interesant sentiment uman.Nu ai parte de el de prea multe ori in viata.De fiecare data cand esti indragostit fa un exercitiu de memorie sentimentala si soarbe tot ce inseamna a fi indragostit.Candva vei avea nevoie sa-ti amintesti…

Lasă un răspuns

 
