uitarea

Sa incalzit in sfarsit afara, frumos cald, si incepe perioada cu amintiri. Amintiri frumoase si dragute ca vremea de afara. Intrebari, si bineinteles dorinta sa mai stii cate ceva de ea.
Eu nu mai stiu nimi de tine, nu ai mai scris, nu ai mai dat nici un fel de semn de viata
Vreau sa stiu ce mai faci, cum o mai duci, da te am in lista la mess dar imi este f greu sa trec peste bariera ridicata, imi este dor sa mai stam de vb, sa ne radem sa comentam.
Realizez cat de usor trece timpu, cum timpu umple golurile dintre caramizi f usor, cum toate se leaga si rezultatu este mereu acelasi.

eu in continuare astept sa mai zici ceva, macar sa ma mai bagi in seama…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Aprilie 7, 2009.

Un răspuns to “uitarea”

  1. stii, se spune ca timpul le sterge pe toate…(intotdeauna am urat vorba asta… poate nu vrem sa le stearga…poate oricum nu are importanta…)
    dar, uneori e buna sa o spui altora…so? functioneaza?

Lasă un răspuns

 
