sa dispar…

Imi ghidez intentiile in functie de interes… am inceput sa imi pierd orice urma de interes in toate domeniile, nu mai gasesc punti de comunicare si de legatura intre mine si exterior… cartile erau o buna sursa de relaxare pt mine, incet incet nu isi mai fac efectul, caut acea senzatie asa cum dependentul de droguri, cauta aceea prima senzatie in mod constant si repetat…

imi petrec din ce in ce mai multe nopti singur si invelit cu noaptea… imi caut cu greu cuvintele si incep sa nu mai le simt…

astept sa ninga, sper ca zapada sa imi limpezeasca mintile… vreau sa stau in parc sa ma ninga si sa ma transform intr-un om de zapada, iar apoi cand ma voi topi sa dispar… sa dispar…

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 7, 2008.

3 răspunsuri to “sa dispar…”

  1. Cunosc senzatia… Si e trist. Dar maine dimineata, cand te trezesti, zambeste 🙂 e o noua zi, si poate vei scapa de gandurile negre…

  2. trebuie sa te gandesti ca viata e prea scurta ca sa gandesi asa. ar fi bine sa incerci sa gandesti pozitiv si de multe ori trbuie sa iti faci tu curaj tu sa gandesti nu altii in locul tau si zambeste maine e o noua zi , un alt inceput , cine o sti …

  3. stiu senzatia….e foarte aiurea sa incerci sa zambesti cand vezi ca totu in juru tau se naruie si nu ai putere sa faci ceva…te simtzi singur si de neintzeles….e foarte greu sa te trezesti si sa zambesti si sa speri ca va fi bine….

Lasă un răspuns

 
