clovnul

Sunt orb, ochii mei larg deschsi refuza sa vada. Sunt trist, desii mintea mea de claun rade incontinuu.
Afisez un zambet larg si fericit, ochii mei plang.
Ma asez pe scaun, si imi dau seama ca de mult nu am mai iesit din carapacea mea, este prima iesire de mult timp incoace… Imi aprind o tigara… imi place ca atunci cand este frig afara scot mult mai mult fum si par un mic dragon care scuipa fum pe nas.
Ochii ei senini ma fac sa tremur, nu mai are de mult nici o apasare, este un om fericit, este exact asca cum mi-am dorit sa o vad mereu, dar este departe departe…
-Ce vrei?, de ce m-ai sunat dupa atata timp, stii ca mi-am facut griji pt tine, pe unde ai umblat…. si de ce te uiti asa de lacom la mine…
Cuvintele sunt blocate in mine si buzele reci se poticnesc, nu pot sa zic si sa fac nimic, ma multumesc doar sa zambesc si atat… nu o mai aud deja
– ce e mai cu tine, ai patit ceva, de ce nu zici nimic…
ii caut mana, vreau sa ii simt caldura… ezit, ezita
ma ridic, sufletul meu a ramas pe scaun, fumand….

Acum imi caut sufletul… nu l-am mai gasit acolo unde l-am lasat…
il caut, caut, ma caut…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Octombrie 29, 2008.

Lasă un răspuns

 
