viata o comedie trista

de multe ori imi vine sa rad, ranjesc doar, cuiele si cuvintele mi-au distrus identitatea si sufletu, ma metamorfozez in durere, sunt scaldat in lacrimi si multe cuie.

am stat langa tine, te-am tinut de mana, nu am cum sa aflu vreodata daca ai simtit daca m-ai mai simtit acolo langa tine, nimeni nu iti da nici o sansa sa supravietuiesti, nici macar eu… acesta este un nou cui batut in sicriul meu de plumb, iar zidul dintre noi pare sa fie nemarginit. drumul meu merge inainte, al tau dragul meu prieten se pare ca se apropie de sfarsit…

poate ca ar trebui sa mai pot sa plang sa imi fie mila sa mai am puterea sa mai traiesc o drama, dar cuiele cioburile si cuvintele m-au metamorfozat… sufar dar sufar in mine si nu arat nimanui… sufar dar sufar dulce pt ca inca nus eu in acel pat de spital… sufar pt ca nu meriti dar nu sufar pt ca inca mai pot duce a mea grea cruce…

rad mascat, ma prefac ca imi pasa, rad si imi musc buza de durere ca defapt, defapt nu stiu si nu cred ca mai simt ceva… am doar tendinta sa cred ca imi pare rau, dar…

sunt doar un om care nu mai are resurse… sunt doar un trist ce duce o viata vesela

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe August 20, 2008.

8 răspunsuri to “viata o comedie trista”

  1. poate cu ocazia asta inveti sa apreciezi oamenii din jurul tau, sa fii sincer, sa te lasi purtat de val, sa spui ce gandesti nu ce ar vrea cei de langa tine sa auda…si sa nu negi lucrurile care exista.

  2. cuie, sicrie si alte chestii de genul asta mi se par un pic cliseistice. stii, ca atunci cand te ascunzi dupa unele formulari ale altora ca sa nu spui ceea ce simti pe bune. pt ca nu stii daca exista cineva care sa ia in serios ceea ce spui tu cu cuvintele tale. si daca merita sa spui asta cu cuvintele tale.

    pe mine m-ar interesa pe bune cum simti tu durerea asta – pt ca ma intereseaza oamenii si felul in care interpreteaza ei ceea ce simt. dar, sorry, nu prea pot sa gasesc nimic in spatele a ceea ce zici tu aici.

    am citit niste posturi vechi de pe blogul vostru – si mi-au placut tare – dar cu asta chiar nu pot empatiza deloc.

    vrei sa-mi povestesti altfel despre lucrurile despre care vb aici?

  3. durerea este data de acele lacrimi pe care nu mai ai cum sa le versi, durerea mea este aceea ca multe lucruri din jurul meu s-au ofilit, si ma simt durerea asa cum isi simte o mama durerea cand ii moare fiul in brate intr-un accident…

    simt durerea care imi ia respiratia si simt in acele secunde ca sunt vinovat ca traiesc, simt durerea de a fi singur in acest mom in viena cu mai mult ca sigur fostul meu prieten care zace in coma de 23 de zile si nici astia nu pot sa faca nimic…

    durerea este ceva grotesc… este intruchiparea iadului si zambetul trufas al raului…

    sunt nedormit de circa 50 de ore si cafeau nu mai ajuta…

    Multumit?

  4. nu stiu daca voiam sa fiu multumit. voiam un pic de efect de sinceritate – si aici mi se pare ca este un pic m multa sinceritate decat in post.

    multumesc

    ceea ce voiam eu de le tine, de fapt, era sa spui lucrurile asa cum le simti – fara incercari de a teoretiza aiurea si a baga limbaj preluat, asa cum sunt -acum – fazele cu iadul – pentru ca stiu ca poti sa scrii bine si fara faze din astea. fazele astea sunt pt copii care vor sa le arate celor din jur cat de tare sufera, fara sa sufere de fapt – si ele ma indeparteaza cand citesc ceva. si nu-mi place ca blogul unei persoane inteligente (de fapt, a doua persoane inteligente si ok) sa ma faca sa ma gandesc la un emo kid:P

  5. Buna 🙂 Am cautat pur si simplu p google „tears”, probabil tocmai din kuza starii cu kre ma confruntam, si uite c am gasit… Superb scris, sper k nu ti-ai ratat meseria, chiar frumos, fara nicio incerkre d complimentare gratuita. D multe ori m-am regasit in cele citite aici… Orikt d adv ar fi, oricum f interesant exprimate. Mult succes in continuare poate la mai mult optimism, pt k viatza e frumoasa! :*

  6. Este cel mai frumos blog pe care l-am vazut. „formulate” sau „neformulate”, in stari de astea, cuvintele curg din tine,chiar daca nu au tot timpul o logica de fier.
    Daca la inceput ceea ce te atrage sa citesti este „forma”, ramai fidel blogului pentru continutul sau. Felicitari, scrii din suflet, indiferent daca direct sau metaforic. Ai grija de tine.

  7. Mercic mercic, rosesc tot….

    Se pare ca nu sa mai scris nimic nou pe aici de ceva vreme, si cred ca a venit timpul sa fac ceva in aceasta privinta…

    de vineri revin in tara si am sa incerc …

  8. Ai ramas acelasi. Aceasi persoana care a stiut sa ma fascineze, sa ma acapareze cu texte ce imi fac inima sa trasare desi e mai rece ca o stanca batuta in iarna de valuri inspumate, salbatice …

Lasă un răspuns

 
