prezent

departe de mine in timp este prezentul tarziu, sunt umilit de viteza cu care timpul imi altereaza fiinta si imi limiteaza privirea la ce se afla in jurul meu. este tarziu in noapte dar destul de devreme in mintea mea formala sa concep un plan de idei pt ceea ce urmeaza…

jucariile de plus din jurul meu incep sa aiba sentimente si doleante, incep sa se simta jignite de nepasare sau de ura fata de propriam fiinta… incep sa emita caldura sentimentala si incep sa isi doreasca caldura mea. sunt doar jucarii de plus pentru mine dar ele nu ma vad si pe mine ca pe o jucarie, au cereri si doleante, au sentimente.

vad lumea care se ridica din jurul meu, unii la cer altii doar in ranguri mai bine platite, ma simt jignit de oamenii care pana acum se prostea cu iluzia ca sunt prieteni, am un talent genial in a descoperii prefacutii si machiavelii. pt toti am pregatit cate o groapa adanca in cimintirul din mine, am sa ma ingrop si am sa va iau cu mine.

un singur suflet incearca acum sa ma incalzeasca, pacat totusi ca metamorfoza a fost deja completa si putinul loc din mine care inca nu e plin de plumb este bine ascuns. totusi caldura ei ma topeste, singura mea problema este aceasta nefireasca distanta intre real si imaginar, mi-o imaginez aproape desi e fff departe. ani si km despart cerul de pamant si pe noi doi… lupta nu este niciodata sigur pierduta dar niciodata sigur castigata. oare am putere sa incep din nou lupta, tu ce zici…

mi se pare nefireasca pozitia de a scrie doar pt cei care nu inteleg, oare ce sa intamplat cu lumea care intelegea simtea si gusta din noi, oare ce sa intmplat cu timpul in care zambetu biruia ranjetu, in care binele mai avea o sansa de a se ridica de jos si facea sufletele pierdute sa rada, sa rada pana incepeau sa iasa din sicriiele plumburi…

sunt devorat, si devorez tot ce intalnesc in mintea mea, sunt obscen si grotesc, sunt om cu dureri si placeri ascunse, sunt unu dintre voi, sunt …

orice are un raspuns poate ca doar intrebarile sunt puse gresit, poate ca inca mai exista o speranta

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe August 18, 2008.

3 răspunsuri to “prezent”

  1. Ce frumos scrii!

  2. multumesc frumos 🙂

  3. Prezentul e suparator si pentru mine. Pot spune ca mi-e greu atunci cand descoper chiar langa mine ipocrizia si prostia care stau cu gurile larg deschise sa inghita cat mai multi semeni de-ai mei.Dar sunt salvata caci JUMATATEA mea intregeste cercul si ma protejeaza impotriva balaurilor veninosi care n-au cunoscut frumusetea unui suflet generos.Eu nu-mi asum greselile LOR.Eu nu-i ingrop in mine ,ii indepartez prin ignoranta sau prin anularea existentei lor.

Lasă un răspuns

 
