doliu in haine de sarbatoare

am ochii umezi de lacrimi, si mana imi tremura pe telefon… nu pot sa cred cat de usor este ca cineva cu care tocmai ai vb sa aflii in urmatoarele 5 min, ca tocmai a facut comotie cerebrala…

inca o dovada cat de fragili suntem, inca o dovada ca trebe sa apreciem fiecare secunda, eu stiu sigur ca asa voi face de acum incolo… 

nu mai fumez… cred ca si cafeaua o sa treaca pe lista lucrurilor interzise… (astept si alte sugestii)

imi aduc aminte de omu asta, vesel ca o ploaie de vara, verde si sanatos ca un artar primavara…, imi aduc aminte cum ma ajutat sa urc jepii mari, cum ma dus in spate cand mi-am rupt piciorul pe munte, ce frica mi-a fost cand ne-am dat cu parapanta… si mai am multe amintiri cu el… multe de facut dar…

Ramai cu bine dragul meu prieten…

 

arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe August 18, 2008.

Lasă un răspuns

 
