pentru un zambet…

sunt trist, tristetea face parte din mine asa cum noaptea face parte din existenta zilei. urasc tristetea mea, dar ne completam…

mai nou doar micul elf mai poate sa ma faca sa rad, dar micul elf nu este micul meu elf… micul elf iubeste pe altcineva dar imi zambeste si mie…

credeam ca e usor pt mine sa nu ma implic, sa las sentimentele sa omor dorintele si sa merg mai departe… dar se pare ca nu…

sufer de fiecare data cand stiu ca ea este in bratele altcuiva, dar ma alint cu ideea ca in fiecare zi cand o vad imi zambeste si atunci sufletul meu danseaza in int meu.

incep sa ma urasc, incep sa imi pierd controlul… incep sa sangerez din nou

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe August 14, 2008.

Un răspuns to “pentru un zambet…”

  1. O,cata frumusete ascunde sufletul tau intristat.E doar intristat dar nu si trist.Suferinta este calitatea sufletelor mari.Suferinta naste intelepciune.Gandeste privind linia orizontului,ca acum experimentezi sentimente,dar vine vremea cand vei putea simti diferente mici intre fericire si bucurie.iubeste neconditionat !Asta inseamna sa iubesti,chiar daca EA iti apartine sau nu ,tu fii fericit ca o poti iubi chiar si in secret…si inseamna foarte mult.

Lasă un răspuns

 
