un micut gandac…

…la fel ca si noi toti de altfel, sai spunem un banal gnadac. asta am fost si eu, asta sunt in continuare si probabil ca asa voi fi un gandac care isi cauta o partenera, care isi cauta lumina in intuneric, si placerea in lacrimi…

vreau uneori sa pot sa ma deplasez cat mai departe de intuneric, vreau sa imi privesc chipul in oglinda imi doresc sa vad… dar oare o sa inteleg ce am sa vad, daca am trait pana acum in intuneric oare cum arata lumina… oare cum arat, oare ea cum arata…

vreau sa imi misc picioarele dar nu pot au fost rupte in mii de bucati… pot doar sa ma rostogolesc, lumina este totusi atat de departe…

pamantul, pamantul este putrezit la fel si carnea mea… oare ideile ele pot putrezi

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe August 13, 2008.

Lasă un răspuns

 
