Se lasa frigul…

acum o vreme era frumos afara; era soare si probabil eu zambeam mai mult. odata cu venirea toamnei au aparut si resul amintirilor; restul trairilor care erau ascunse in mine.

de fiecare data cand ma intreb ce vreau sa se intample nu am sa stiu sa iti raspund; nu am sa stiu sa raspund nimanui, imi place sa fiu iubit, imi place sa ma simt protejat, sa ma simt important. eu nu ofer mai nici odata nimic in schimb, nu ma simt dator in fata nimanui… dar poate ca trebuie sa ma simt in fata ta ingeras; sau in fata oricui care ma ajutat pana in acest moment.

imi place sa fumez acea ultima tigara; imi place privirea pe care mi-o tragi atunci cand ma imbrac si spun ca trebie sa plec; are un farmec specific, este foate sexy de cele mai multe ori dar este si o privire trista si plina de intrebari: „oare o sa mai se intoarca vreodata?”.

poate ca va veni odata si acea zi in care sa nu mai pot veni; dar pana atunci savurez fiecare secunda petrecuta in bratele tale; in protectiectia pe care mi-o oferi. in aceasta dim am simtit dorul fata de tot ce era frumos acum o vreme; ce era pur simplu si fara interes, din pacate acele lucruri sunt doar amintiri, unele placute dar sunt doar amintiri.

ascult my sweet prince; si …. amintiri.

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Octombrie 16, 2007.

3 răspunsuri to “Se lasa frigul…”

  1. din pacate acele lucruri sunt doar amintiri pentru ca tu le lasi sa fie doar amintiri, transforma-le din nou in realitate, traieste asa cum o faceai atunci cand erai fericit. nu trai cu regrete ca nu incerci, ca ar fi putut fi bine. altfel nu o sa poti fi fericit niciodata cu nimeni, daca nu-ti rezolvi problemele din trecut. ingerasul e acolo, si te iubeste indiferent ce s-ar intampla. dar tu sa nu dai cu piciorul fericirii. iar fata de ingeras nu trebuie sa te simti dator, caci acum stie sa dea o definitie iubirii, si fara tine n-ar fi reusit.

  2. […] frunzele, sentimentul, trecerea, cerul, cărarea. şapte adjective- aurie, blajină, îngălbenite, trist, înceată, plumburiu, ascunsă. şapte verbe- vine, se veştejeşte, cad, te cuprinde, se aşterne, […]

  3. Citesc si simt cum o lacrima imi tradeaza sentimentele…de ce oare ma regasesc in fiecare farama din povestea ta cu ingeras…de ce oare tanjesti si tu asa ca EL…dupa vremurile pure…de ce oare vedeti iubirea ingerasilor…dar nu faceti nimic???Ati inceput sa fiti cu totii atat de superficiali…si o astfel de viata e falsa…voi nu mai traiti de mult…iar picura sange in privirea mea…iar pulseaza lacrimi inima…il voi uita…ma mint mereu…
    Il iubesc asa cum ingeras te iubeste pe tine…lui n-am sa-i reprosez niciodata nimic…dar te intreb pe tine…De ce nu iti cauti fericirea??? alaturi de ingeras..sau alaturi de altcineva…numai sa fii fericit!!!??? cred ca ingeras ar fi mai multumita sa te stie fericit…chiar departe de ea…decat asa haotic…personal nu mi-l mai doresc pe cel pt care plang…ii doresc doar fericirea..indiferent alaturi de cine hotaraste sa o impartaseasca…

Lasă un răspuns

 
