Dansand, dansul, dansatorilor

aceasta scriere poate fi ignorata, titlul este dat de o serie de evenimente intamplate candva in aceasta viata

Zambesc, imi spun in gand ca asta e solutia. oricum acum ar fi prea tarziu, telefonul suna deja. raspunde, la fel de calma, la fel de rece, la fel ca intodeauna, vocea ei plictisita inseamna muzica din urechile mele, nu o aud ce zice, nici nu am nevoie, deja ma simt mai bine, doar sa o aud si imi e bine…

nu cred in dragoste nemarginita, si nu cred in juramintele de genu „pana cand viata ne va desparti”… dovada tocmai am avut-o…

uneori dupa ce un timp dispari si te dai la fund o faci tocmai pt a vedea daca „partenerul” a invatat dansul, dansul lor dansul dansatorilor…

da a invatat, deorece atunci cand nu ai decat o singura cale si teama de a sari de pe acest drum, esti nevoit sa inveti.

imi doresc sa vad acest dans al mieilor de plumb; nu vreau sa mai vad dansul lacrimilor pe fata ta…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Septembrie 13, 2007.

Un răspuns to “Dansand, dansul, dansatorilor”

  1. de ce nu mai scrietzi nimik:(?

Lasă un răspuns

 
