in somn…

mi se pare ca te aud… dar nu sunt treaz. ma frec la ochi… hihi esti chiar tu, stai in dreptul meu, nu vorbesti dar cel mai important este ca esti…
vreau sa te strang in brate dar imi este frica ca te pot rani… imi esti asa de draga… esti draga… vreau sa zic ceva dar din pacate cuvintele in aceste momente nu ar face nimic altceva decat sa strice tot cea ce tacerea a construit…
imi zimbesti… o doamne cat de mult mi-a lipsit acest zambet… intind mana te ating, acum este o certitudine ca tu esti aici… ma bucur…
vreau sa te sarut si mana mea sa se joace pe trupul tau cald… din pacate nu ma lasi… stai in fata mea si zambesti… nu vrei sa te sarut…
toatet amintirile imi invadeaza venele… toate lacrimile varsate… oare merita… caldura care ma cuprins dispare usor usor… am plans prea mult, oare te pot ierta…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe August 29, 2007.

10 răspunsuri to “in somn…”

  1. Ochii albastri??? te ineci in lacrimi si-n vise…oare merita??? unde e ingerasul tau…??

  2. pe ingeras il ucide incet incet

  3. draga „eu”…sa inteleg ca tu esti acel ingeras…?? sau chiar de nu esty tu…stiu prin ce trece ingeras…poate pentru ca port acelasi nume…sau poate k…ceva asemanator traiesc si eu…

  4. ingerasul e puternic si e in stare de multe sacrificii ca sa-l stie fericit sau macar linistit si cu chef de viata. abia acum ingerasul a aflat ce inseamna sa iubesti

  5. – mi se pare normal sa nu vrea. ce tot atatea giugiuleli? mama ei stie?
    – bv. apreciez bloggerii care scriu din mintea lor (nu copy/paste)

  6. „EU” stiu cum e…sa renunti la cel drag doar sa-l stii fericit…ne intrebam zadarnic de ce oare nu putem oferi fericirea cand iubim asa mult…de ce o cauta in bratele reci ale alteia??? doare cumplit…si suferim cu-atat mai mult cand vedem nefericirea…vrem sa-i oferim mangaiere si suntem respinsi…Oricum te felicit…vad ca mai exista si oameni care cunosc culoarea dragostei…

  7. el acum e pe cale sa renunte la ingeras, si nici macar ca sa fie fericit in bratele alteia, ci fiindca ingerasul a-nnebunit de prea multa iubire. ca n-a cunoscut-o pana acum, si n-a stiut sa se poarte cu ea.

  8. Purtam acelasi nume..oare si aceiasi soarta? Unde esti arhivatorule sa-mi raspunzi si mie la o intrebare: PREA MULTA IUBIRE PLICTISESTE??? sa-l inteleg si eu pe EL… sa te inteleaga si ingeras pe tine…

  9. da prea multa iubire plictiseste si te face sa iti pierzi interesul… uite iti dau un exemplu… de ce un om care poate sa futa orice femeie in lumea asta trece la barbati… pt ca nu mai are nici un fun…

  10. arhivatorul…am sa-ti amintesc acum ca ai iubit si tu…si-am sa-ti amintesc ca a durut nepasarea ochilor albastri…jocul lor nehotarat…si-am sa te rog sa nu cazi in extrema aceea in care ajungi sa-ti bati joc de toate razbunandu-te parca pentru lacrimile tale…ai sa calci in picioare suflete nevinovate…
    Ai dreptate…prea multa iubire plictiseste…asta pt ca suntem prea orbi sa o pretuim…si prea egoisti ca sa o masuram doar cand o oferim….

Lasă un răspuns

 
