… si a plouat

cu stropi mari, ploaie de vara, ploaie venita sa spele cimentul. sa inmoaie zidul cladit de mine in jurul inimi… ploua si imi imaginam ca dansam impreuna cu tine prin ploaie… simteam gustul ploii cum se combina cu gustul buzelor tale… imi este dor de gatul tau, vreau sa iti sarut iar sanii in ploaie, sa ma joc cu mana prin parul tau si zidul sa se prabuseasca de la atata apa…

stau acum si ma uit la cer… nori mari si pufosi imi aduc aminte de primele mele zile… sunt confuz…

iubesc ploaia, imi iubesc ingerasul, iubesc apa… stii ca de multe ori ti-am zis ca esti precum o oaza in mijlocul desertului… atunci cand sunt trist, suparat, lipsit de sperante… vin si ma adap din tine… doar tu reusesti sa ma faci sa zambesc, doar tu ma poti face fericit… nu va mai dura mult pana va suna telefonul si soarele se va ivi pe cer… toti norii negri si grei vor disparea… iar noi doi vom dansa…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Iulie 12, 2007.

3 răspunsuri to “… si a plouat”

  1. Imi place blogul, tine-o tot asa, scrii frumos, imi place stilul :P. Bvo

  2. uff…n-am cuvinte 😡

  3. cuvinte minunate ce se prind litere cu litera de sufletul celui care le citeste….secretul? profunzimea gandurilor……..
    minunat…

Lasă un răspuns

 
