De azi…

…n-am sa te mai astept pe tine, n-am sa mai sper ca ma vei putea iubi, nu te mai chem…nu vreau sa mai adorm privind la telefon, asteptand un semn de la tine…asa n-am sa mai cunosc gustul dezamagirii,a viselor spulberate, a minciunilor tale…

Te las sa faci ce vrei…las si eu timpul sa treaca peste tot…il las pe el sa decida ce va fi cu noi…

N-am motive sa regret…eu am luptat pentru iubirea noastra, am incercat sa te pastrez ca prieten dar tu m-ai alungat…faptele tale m-au ranit desi ti-am spus mereu ca fiecare lacrima ce-am sa vars pentru tine va fi o fila inchisa din cartea povestii noastre…

Stiu ca intr-o zi te vei lovi de-o amintire cu mine, iti vei aminti de noi…si-atunci te vei intreba DE CE S-A TERMINAT ASA? Daca atunci vei fi mai responsabil ca azi, vei sti unde ai gresit…

Ramai o amintire de care ma voi feri in fiecare zi…raman o enigma purtata in calea ta de vant…

Chiar daca inca te iubesc…DE AZI invat sa traiesc fara tine…

Ingerasha

~ de tearsfromheaven pe Iulie 9, 2007.

3 răspunsuri to “De azi…”

  1. Nu am mai intrat de mult pe aici dar cum am intrat si am citit ce am pierdut in timpul asta m-a emotionat pana la lacrimi. Poate ca ma regasesc in tot ce scrie ingeraha si de aceea. super talent…:)

  2. multumesc gaby:) nu e talent…e modul de-a se exprima a unui suflet trist

  3. dragostea este numai reciproca. si dintotdeauna iubim pe altcineva decat pe cel care ne iubeste, si suntem iubiti de cei de care nu avem nevoie… e un lant al slabiciunilor care mie imi arata ca dragostea nu poate exista. sau daca exista, nu e pentru mine…

Lasă un răspuns

 
