o lacrima, un zambet…

imi doresc sa fi putut ramane langa tine… sa fi putut sa te sarut o noapte intreaga… sa fi putut sa te tin in brate… dar mintea mea e moarta, imi este frica… sechelele din trecut ma urmaresc… sunt amintiri care dor si nu pot sa le alung…

ma doare capu… stiu ca m-ai fi strans in brate… un sarut ar fi alungat durerea, pacat ca ea ar fi revenit mult mai puternica.

imi aduc aminte de fiecare mangaiere a ta, fiecare atingere ma face sa tremur… imi sorb atent tigara, stiu ca daca ai fi fost aici ai fi fumat cu mine… fumurile noastre sar fi imbratisat intr-un dans mortal si ar fi disparut incet in aerul cald de afara…

simt un gol in stomac… simt ca sunt usor gol… dar ma simt si mai usor… stiiu ca mai rau nu poate sa fie…

astept sa treaca starea asta.

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Iunie 26, 2007.

14 răspunsuri to “o lacrima, un zambet…”

  1. cand v-ati intalnit i-ai propus sa o ajuti sa uite de el, ea a uitat, acum tu ce faci? mai poate face ceva, mai e vreo sansa, are vreun sens? ea vrea sa te stie bine, chiar daca asta inseamna sa revii la trecut. va fi fericita pentru tine.

  2. Nu am spus nici o data ca vreau sa dau inapoi, sau ca nu imi doresc ce am… sunt fericit, doar ca imi trebe ceva timp sa ma adaptez…

  3. dragostea trebuie data la timp, orgoliul e bun doar pentru autodepasire, singuratatea mutileaza…ai un inger care te iubeste, dar acesta are aripi si se poate pierde in inaltimi daca il indepartezi chiar si in gand, iar cand se va intoarce…nu va mai fii la fel niciodata

  4. dragostea trebuie data la timp, orgoliul e bun doar pentru autodepasire, singuratatea mutileaza…ai un inger care te iubeste, dar are aripi si se poate pierde in inaltimi daca il indepartezi chiar si din gandul tau, iar cand va revenii nu va mai fii la fel niciodata

  5. Candva am iubit pe cineva..dar nu aveam sansa sa fiu cu el,…au trecut 4 ani de chin in care l-am iubit doar pe el…Intre timp m-am imprietenit cu cineva…si treptat din buni prieteni…mi-a cerut mai mult…si mi-a promis ca ma va ajuta sa-l uit, dar nu mi-a spus niciodata ca atunci cand va reusi va pleca de langa mine…a reusit…acum el e departe…si poate nu stie…poate nu intelege…sau poate nu-i pasa ca EL mi-a lasat un gol imens in suflet…NU inteleg de ce determini pe cineva sa te iubeasca ca mnai apoi sa-l abandonezi?! m-am saturat sa aud „e mai bine pentru tine…meriti mai mult!'” dar cine stie ce e mai bine pentru cel de langa el? de ce pleci daca te doare…de ce refuzi sa accepti ca si tu o iubesti? ca si ea te iubeste…de ce dai cu piciorul fericirii??? asta e lasitate….

  6. este ceva mai complicat… eu imi iubesc ingerasul, chiar mult, ea stie asta… dar ca din pacate sunt oameni in trecutul meu… ochi albastri care mi-a fost la bine si la rau timp de 6 ani si care nu poate accepta o despartire… este oricum o poveste foarte aiurea si sper sa o pot spune odata pe toata…

  7. am placut un baiat cu kre am fost oarecum impreuna. a trebuit sa ne despartim deoarece drumurile noastre se departeau. acum iubesc un alt baiat.cred ca ma place macar putin,dar nu vrea sa recunoasca. se teme de iubire ca focul de apa. poate sunt iluzii. dar iubesc pe altcineva oare?nul pot scoate din inima pe fostul meu prieten, desi nu lam mai vazut de 1 an shi o luna.as vrea sa pot da timpul inapoi, deoarece am luptat mult pt acea iubire shi cand am castigato cu adevarat drumurile noastre sau despartit…pt totdeauna

  8. iubirea este cea mai dureroasa boala a noastra, a oamenilor… nici o data nu suntem multumiti de ea si atunci cand in sfarsit se pare ca ne mere bine intervine ceva care strica totul…

  9. vorbeam cu cineva despre asta odata, de mult. iubirea seamana de multe ori cu felul in care ne jucam cand eram mici, cu jucarii (soldatei in cazul meu) si cand le faceam case, corturi, haine, masini. asta ne lua foarte mult, iar apoi, cand terminam pregatirile si eram gata sa ne apucam de joaca propriu-zisa ne dadeam seama ca nu mai aveam chef, ca ceva nu se mai lega, ca visele, felul cum ne imaginam ca ne vom juca atunci cand faceam pregatirile nu mai e interesant sau nu coincid cu realitatea…

    uneori oamenii gandesc prea mult…

  10. noi suntem singurii care stricam totul, pt ca daca am avea taria sa facem abstractie de cei din jurul nostru, de lucrurile din jurul nostru si ne-am impreuna fortele sa luptam pt iubirea noastra, totul ar fi perfect. Dar normal ca e mai usor sa te lamentezi, in loc sa nu-ti mai plangi de mila si sa incerci, cu calm , sa-ti rezolvi problemele…
    dragostea e frumoasa si nimic nu se compara cu zambetul persoanei iubite, dimineata, cand deschide ochisorii si vede ca esti acolo…

  11. stii,uneori renuntarea de sine poate fi cea mai mare iubire pe care i’o putem arata personei de langa noi…intradevar iubirea este cea mai dureroasa boala,dar tot noi avem de ales.avem de ales daca sa iubim sau nu,avem de ales daca dupa ce suntem raniti din dragoste,sa ramanem prinsi de trecut,sa ne hranim cu el,ceea ce la un moment dat ne ucide…sau daca avem taria de a ne ridica si a trece peste.desi multi ar spune dupa un timp:”stii eu nu mai simt nimic,am uitat complet de ea/el”..min.chiar si persoanele care spun ca nu au simtit nimic in viata lor sunt lase.sunt cele mai vulnerabile persoane,cele mai slabe.a recunoaste ca ai fost invins nu e o rusine,este o calitate..ai recunoscut ca ai pierdut o lupta,dar ai curajul sa mai duci una,si inca una..cu speranta si taria ca vei reusi sa invingi.viata e o lupta continua,iar numai cei puternici reusesc..!!!

  12. Nimic nu e greu,am sa inchid ochii peste tot ce egreu.Nu trebuie sa uiti o persoana iubita,las`o cu o amintire frumoasa,uita sentimentul,inlocuieste`l cu ceva drag si frumos

  13. too much love will kill you

  14. Niciodata nu ma durut lipsa nimanui…asa cum ma durut lipsa ta…simt ca cerul se prabuseste si ma striveste,iar eu nu pot sa fac nimik altceva decit sa pling sa sufar ,ma prabusesc ,ma simt goala…si atit de amare sunt lacrimile si atit de ferbinti…am sufletul sfisiat si pustiu…tu lipsesti inima mea..Mie dor de tine,te vreau linga mine,dar tu esti departe,p/ecarea ta de linga mine mia rupt inima ,a ucis visele,iar trupul meu cladit p/u tine se darima pe zi ce trece….Te iubesc cum numai eu te pot iubi…de ce nu ma crezi..de ce esti asa indiferent fata de sentimentele mele…ce sa intimplat nu e asa grav…si tu stii..jur ca doar pe tine te iubesc si numai tu esti in inima si gindurile mele…sunt la sfirsit,sunt distrusa ,nu mai mai maninc ,nu mai dorm,nu mai mai gindesc gindesc decit la persoana ta…imi pare rau sincer ,te iubesc Andrusa…te iubesc din tot sufletul

Lasă un răspuns

 
