Lacrimi (2)…

A fost o zi calda… ploaia asta vine doar sa spele un pic din mizeria in care ne scaldam in mod normal…
Ploua cu picaturi mari… oare asa sunt si lacrimile ei… oare ma razbun pe ea pt toate suferintele mele… asta e intrebarea care ma obsedeaza in aceste momente… oare chiar vreau sa o fac… oare chiar vreau sa o chinui… vocea ei in telefon este asa lipsita de viata… simt ca e mai terminata ca mine… doar de mine depinde fericirea amandurora…

Ploaia se inteteste… opresc masina si cobor… vreau sa ma spal de pacate… vreau sa ma purific… vreau sa nu te ranesc… imi aduc aminte de mangaierile tale… am mirosul tau imprastiat prin venele mele… ma urasc… vreau sa musc din buzele tale… vreau sa te vad razand… dar nu vreau sa te fac sa depinzi de mine… vreau sa ai viata ta… vreau sa fii tu si eu sa fiu eu si intersectarea drumurilor noastre sa nu se transforme intr-un singur drum… ci sa devina doua drumuri comune pt amandoi…

Ploaia ma trezeste la viata… este rece… este curata… este pura; la fel ca si visele si sperantele pe care ti le-ai pus in gand…

Asteapta-ma… am sa ma intorc…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Iunie 20, 2007.

Lasă un răspuns

 
