Lacrimi (1)…

Ma ridic si plec… inima este de gheata, urasc sa o vad plangand… nu vreau sa planga, dar vreau sa plec, nu vreau sa ma iubeasca, vreau sa ma domine, nu vreau sa fiu mai puternic ca ea.

Ii arunc o ultima privire, zace dezbracata in cearsafuri, fata ei este plina de lacrimi, ii tremura si mainile, nu nu e corect nu vreau ca asta sa fie ultima ei amintire despre mine. ma apropii si vreau sa ii fur un sarut, un sarut amar, ma roaga sa raman… nu pot sau poate… in cap imi infloreste imaginea Ei.

Sarutul ei este veninul de care m-am indragostit, sarutul ei este vinul ce imi curge prin vene.

Mana ei se agata de gatu meu… nu nu pot sa o las sa sufere asa… musc usor din urechea ei, -am sa ma intorc promit.

Aprind tigara, fumul este mult mai amar ca deobicei, oare si tigarile imi sunt otravite de catre ea… sunt vulnerabil, speriat, gol, trist…

Drumu pana la autostrada este lung… poate ca a trecut o vesnicie pana am ajuns acolo… o sun, atunci am stiut, nu asta e solutia…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Iunie 18, 2007.

Lasă un răspuns

 
