zbor liber…

din totdeauna am trait in diferite constrangeri… omul de langa mine nu intelegea necesitatea mea de a ma intalni cu alti oameni, nu intelegea ca nu sunt un bibelou castigat la poker, nu intelegea notiunea de libertate personala…

dar inca o data timpul, linistea si incerederea mi-au scos in viata un alt om… un inger alb, care are intelegere din belsug… care are iubire de oferit si mai mult de atat incredere oarba… dupa fiecare intalnire sunt impresionat de sinceritatea ei sufleteasca… sincer nu credeam ca mai exista in aceste tipuri un asemenea ingeras…

ma simt dezarmat… ma simt bine… ma simt dezbracat… ma simt bine…

imi trec prin minte multe idei, am atatea de facut, atatea locuri de vizitat, atatea sticle de baut, atatea pachete de fumat… sper sa le facem impreuna… iar seara cand suntem obositi sa cadem unu in bratele celuilalt si noaptea sa ne inveleasca sufletele…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Iunie 15, 2007.

4 răspunsuri to “zbor liber…”

  1. ce ma bucur ca esti fericit…. 🙂

  2. imi place titlu blogului 🙂

  3. Cu cat iti vei da seama mai repede ca dragostea adevarata de fapt nu exista, cu atat vei suferi mai putin.

  4. @kallisti, pana la proba contrarie nu exista, asa credeam si eu pana acum ceva timp, dar… se pare ca daca-ti doresti mult mult, si ai incredere, gasesti ceva f frumos, f placut, care sa te faca fericit.

Lasă un răspuns

 
