S-a terminat si asta…

Cu cat „imbatranesc” observ ca se sterg anumite etape din viata mea.La fel imi sterg si prietenii…nu am ce face…trebuie sa le dau drumul.Eu inca ma cramponez de trrecut,de amintiri dragi. Dar viata trece mult prea repede.

Azi am fumat ultima tigara , ultima tigara cu un om drag mie. Dar nu ma doare.Il stiu atat de fericit incat nu ma marcheaza despartirea asta. Eu mi-am cautat toata viata fericrea.M-am bucurat de lucruri marunte, de flori, de fluturi , de muzica.

Dar acum cativa ani mi-am gasit si eu fericrea…fericire ce e inca alaturi de mine, fericire ce ma pazeste si are grija de mine.Insa fiind atat de pesimista,tot am mai avut si mai am momentele mele de depresie.Momente cu care m-am invat sa traiesc.Le accept.Sunt parte din mine.

Ador sa fiu trista.Dar l-am cunoscut pe acest om.M-a frapat tristetea lui ,m-am regasit in gandurile si intrebarile lui.

Si azi ne-am fumat ultima tigara. Gata… i-am dat drumul. Si il vad fericit si ma bucur atat de mult, imi vine sa plang de fericire.

Prieten scump, nu mai am nici un sens acum.Te sarut… like always…

~Ada~

~ de tearsfromheaven pe Iunie 15, 2007.

4 răspunsuri to “S-a terminat si asta…”

  1. Ma lupt cu timpul…stiu, e o lupta zadarnica pentru ca o fac singura.Mi-e greu sa vad,sa simt cum in trecerea lui nepasatoare imi rapeste prieteni,clipe,vise…il implor sa stea in loc,dar nu m-asculta…el trece luand cu el totul…pentru ca totul se duce cu el de bunavoie…doar eu raman in trecut… Cel mai mult ma doare sa stiu ca intr-o zi…tot ce-a fost frumos, a devenit o amintire si-atat…ma doare sa stiu ca totul se rezuma la „a fost odata…” dar ce pot sa fac…Cum sa opresc un prieten langa mine cand timpul il ne desparte si el ma lasa sa lupt singura??? Amintirile…sunt tot ce mai pastram din trecut…timpul nu ni le ia…Azi simt ca timpul ma indeparteaza treptat de cel mai drag prieten…am luptat,am rugat timpul sa stea dar timpul mi l-a aratat pe EL, dragul meu prieten cum isi urmeaza vremea…cum ma lasa in trecut…si-am plans…dar l-am lasat sa plece,,,M-a ranit! dar amintirile astea nu-mi ofera acum decat un zambet amar…in timp ce clipele frumoase,devenite acum amintiri…ma dor cumplit! Si-acum ma intreb…cum poate ceea ce-mi lumina sufletul,sa doara si ceea ce m-a ranit sa nu existe??? amintirile frumoase dor…cele neplacute..raman o amintire si-atat!

  2. foarte frumos spus ingerasha… 🙂

  3. ffff frumos si inacelasi timp fff dureros:(..dar asta este…in viata trecem si prin deastea:(

  4. :(( doare mereu….

Lasă un răspuns

 
