……………………

Sunt trista.Nu stiu de ce…nu gasesc nici un motiv intemeiat.

Vreau sa plang si mi-e ciuda ca nu pot, lacrimile nu mai vor sa curga… Stau acolo, nu curg, ma ustura ochii…am un nod in gat.Si altadata plangeam cu atata usurinta, ma descarcam, ma simteam eliberata… dar acum nu mai pot.

Nu mai gasesc eliberare in nimic…inainte un anumit cantec ma facea sa ma simt mai bine, dar acum nimic nu mai merge.Si vreau sa scap de povara asta de pe suflet, vreau sa ma simt iar bine.

Vreau sa dorm, dar in momentul in care stau in pat, somnul trece.Si ma uit la tavan, ma gandesc la toate prostiile din lume si totusi somnul nu se lipeste de mine.Si incep o alta zi fara nici un sens… fara nici o logica.De doua saptamani sunt pe pilot automat; nu mai vad oamenii pe strada, nu mai vad soarele, nu mai stiu nimic de mine.

Si iar vine noaptea, si ma zbat cautand solutii, cautand explicatii…De ce nu mai pot sa dorm??De ce e totul atat de gol, atat de trist?

Acum imi chinui creerul incercand sa scot un proiect…am examen sambata si trebuie sa aberez pe baza cuvantului „cetatean”…Habar nu am ce sa scriu…dar mai am doua nopti in care sper sa iasa ceva.

Somn usor…

~Ada~

~ de tearsfromheaven pe Iunie 14, 2007.

4 răspunsuri to “……………………”

  1. Ada,m-am regasit total in ceea ce am citit aici….m-am chinuit azi sa plang asa, cum o faceam pe vremuri, dar nu am reusit…sa se numeasca maturizare, sa se numeasca PUTERE?nu stiu…dar tare as vrea sa fiu „slaba” ca pe vremuri cand eram fericita si aveam un rost si…aveam sufletul plin! nu stiu daca este scrisa ca un adevar, adevarul tau, al meu si poate si al altcuiva, dar mi-a facut bine sa vad ca mai exista cineva care simte ca mine…

  2. aşa e. se adună uneori atât de multe lucruri de făcut. îmi aminteşte de nişte versuri ale lui Chilian: „timpul s-a îngrămădit”

    dar mereu ieşim din astfel de crize, thank God

  3. stii ce e amuzant??? ascultam chilian aseara cand am scris post-ul asta…. 🙂

  4. citindu-te…incep sa-mi pun intrebarea:oare de-a lungul vietii noastre, rand pe rand fiecare dintre noi traieste aceleasi senzatii?” ma regasesc in ce-ai scris tu si probabil multi o fac…dara daca raspunsul la intrebarea mea ar fi DA …stau si ma intreb…daca EL ar varsa candva tot atatea lacrimi cate mi-a oferit mie…m-ar intelege …

Lasă un răspuns

 
