un nou rasarit…

viata face ca atunci cand te gandesti mai putin sa iti scoata in cale lucruri la care nu te-ai fi asteptat.

atunci apar deciziile cele mai grele, sa iti asculti instictul sau sa actionezi pe baza logici. de cele mai multe ori e bine sa o iei pe calea instinctului, pentru ca ne tragem din animale si ele nici-o data nu au gresit.

am descoperit un nou inger, un inger timid si ascuns in propriile frustrari , dar la urma urmelor este tot un inger, imi place si imi doresc sa impart o tigara cu acest inger, partial am si reusit, pacat ca uneori timpul este cel mai mare dujman al omului, la un moment dat am sa io coc acestui individ dubios numit timp.

astept, astept un semn, astept un minut sau o  viata, poate ca astept ce e normal sa astept sau ca e normal dar oare cat va trebui sa astept. ma gandesc uneori ca nu timppul este problema…

de abia astept sa imi revad noul ingeras…

arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Iunie 13, 2007.

Un răspuns to “un nou rasarit…”

  1. scrii super…pacat ca nu esti complet si de gramatica…insist…(stiu k nu e prima oara cand te cert, dar nu e rautate….chiar citesc cu mare placere ceea ce scrietzi…tocmai pt k imi suntetzi dragi tzin sa tindetzi spre perfectziune :P)…si ma intreb…la ce facultate esti?

Lasă un răspuns

 
