cerc…

ies de la birou… o zi banala si fada, ca multe in ultimu timp… dar uneori atunci cand te astepti mai putin se intampla ceva…

te-am zarit… oftez, nu te-am mai vazut de 3-4 luni, imi fac curaj imi aprind o tigara si ma apropii de tine… ochii tai mari si albastri ma fac sa ma pierd in ei ca si un pescar care se pierde in mare pe furtuna, ma fastacesc si palmele imi transpira… trag din tigara… si incerc sa gasesc o abordare…

zambetu tau ma lasa dezarmat, si simt ca genunchi mei sunt cu mult in urma, ma hotarasc brusc sa ma intorc… din pacate m-ai zarit, numele meu strigat din gura ta este ca un tunet peste un camp de oglinzi, produce numai durere.

esti neschimbata, aceasi tunsoare, culoarea buzelor roz natural, gropita din obraji tai de catifea, tot timpu am fost obsedat de gura si obrajii tai. erau puntele mele sensibile… acuma sunt doar amintiri reci…

ne prefacem amandoi ca discutam despre servici, despre ce ne fac parinti, defapt amandoi am vrea in aceasta secunda sa ne aruncam intr-un pat si sa o facem toata noapte, sa nu mai existe timp si oameni, sa nu mai exista vise si sperantel; deziluzii si durere… tigara… nu te-am mai vazut vreodata fumand si sa iti tremure mana.. este o slabiciune… imi plac victimele slabite…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Iunie 11, 2007.

Un răspuns to “cerc…”

  1. „doar amintiri reci…”
    sunt calde!

Lasă un răspuns

 
