saruturi si amintiri

Azi vorbeam cu un prieten…ne aduceam aminte de copilarie , de saruturi , de momente frumoase ce ne fac sa zambim…

Amintindu-ne am devenit melancolici, am fi vrut sa retraim acele momente pline de emotii la gandul ca il vom saruta pe cel care ne place…Nu stiu cand mi-am dat seama ca mana lui o mangaia pe a mea.L-am privit dar el se uita in gol , zambind unei amintiri.Am continuat sa ne jucam cu mainile, simtind nevoia de mai mult.I-am simtit rasuflarea calda pe ceafa , buzele lui mangaind-o incet.Am vazut ca mi se ridicase pielea pe tot corpul.Cand in sfarsit buzele lui m-au sarutat, am scapat un geamat care nu stiu de unde venea.

Am inceput sa ne sarutam ca doi copii care fac lucrul asta pentru prima data;ne exploram reciproc, in timp ce ne tineam in continuare de mana.

Nu stiu cand am ajuns la el acasa, cand a tras jaluzelele lasand doar o lumina obscura in camera, cand am inceput iar sa ne sarutam…Stiu doar ca m-am trezit in bratele lu, ca ma mangaia incet pe par, ca m-a sarutat incet…Mi-am lasat capul pe mana lui si am inceput sa zambesc…Eram copil , sarutam, atingeam , faceam pentru prima data dragoste cu cineva…

~Ada~

~ de tearsfromheaven pe Mai 20, 2007.

Un răspuns to “saruturi si amintiri”

  1. citind mica ta descriere mi-am amintit de de primul meu bordel pe care l-am vizitat acum 5 ani de zile si m-am apucat sa rad.

Lasă un răspuns

 
