Ganduri In Noapte

Iubesc iar singuratatea,pentru ca in ea te gasesc pe tine.Urasc felul meu de a fi…nehotarata,mofturoasa…un copil stupid ce se joaca cu viata lui…o viata neinsemnata.

Uite…trebuie sa iti fac o marturisire;o fac pentru ca ma apasa si tu esti cea mai potrivita persoana.Deci…iti spun sau nu?Dar daca imi fac curaj si marturisesc,nu o sa razi de mine,nu-i asa?Nu o sa razi de naivitatea mea?…Bine…hai sa iti spun.Inca mai ascult Lacuna Coil.Si ea inca ma duce cu gandul la tine.Te asociez mereu cu melodia „Within Me”.Poate pentru ca tu mi-ai aratat-o.Sau poate pentru ca…Uff,nici eu nu mai stiu.

Tu poate m-ai uitat de mult.Am fost o faptura mica in viata ta,care ti-a adus uneori un zambet pe buze. Atat si nimic mai mult.Stii ca ma indragostesc stupid de cate o persoana si dupa aia imi trece.De tine nu cred ca m-am indragostit dar ne-am apropiat atat de mult,incat acum simt un loc gol in inima.Imi placea atat de mult sa iti spun toate prostiile care imi treceau prin capul asta aiurit,fara sa imi fie teama ca o sa ma judeci sau critici.

Poate te intrebi pentru ce toate astea…toate gandurile astea adunate aici.Pai numai asa poate o sa iti amintesti si de mine.

Si la sfarsit…doua versuri only for you: „Si nu vei sti niciodata cum ar fi fost/sa zambim pana la capat,intr-o lume fara rost.”Daca iti mai amintesti astept un semn.

Te sarut,like always…

~Ada~

~ de tearsfromheaven pe Aprilie 10, 2007.

Lasă un răspuns

 
