Intalnire

Am cunoscut un baiat…Cred ca sta la cateva blocuri distanta de mine.Ce stupid…dar pana acum nu l-am remarcat.De cateva zile ma priveste curios si dau din ce in ce mai des peste el in drumurile mele.

Ma prefac ca nu il observ(scuzati cacofonia dar nu am ce face)… dar nu am putut sa nu vad ce ochi are.Ma obsedeaza ochii la un om…nu imi plac persoanele cu ochii goi,de parca nu ar vedea sau simti ceva.Dar el are niste ochi atat de calzi si de intensi…Trec pe langa el de parca nu il observ,dar dupa doi metri ma intorc sa il mai vad o data…si vad ca si el ma priveste.Ma intorc speriata,continuandu-mi drumul.Ce joc stupid…parca as fi copil…

In alta zi il vad in statia de tramvai.Ma priveste cu coada ochiului,analizandu-mi orice miscare.Si eu continui sa il ignor…ce treaba am eu cu el?Se aseaza aproape de mine,iar eu ma prefac iritata.Ce vrea de la mine?

Peste cateva zile vine la mine acasa,cu un prieten de-al meu.Raman blocata,dar am totusi puterea sa ii invit in casa. Fumam cateva tigari..bem o cafea…si amicul meu se face nevazut,in urma unui telefon.Ma simt stinghera alaturi de acest om…ma intimideaza si ma simt ca la o prima intalnire cu cineva.Imi zice ca a vrut sa ma cunoasca…de aia a recurs la metoda asta…Zambesc si mai aprind o tigara cu mainile tremurande.Nici el nu e in apele lui…

In sfarsit isi face curaj si ma invita la o plimbare in parc. Accept.Ajungem pe aleile pustii si dupa cateva schimburi de cuvinte ajungem la concluzia ca avem multe lucruri in comun.Ma ia de mana si ii simt caldura…ma simt bine,protejata…alaturi de acest om pe care practic nu il cunosc.

~Ada~

~ de tearsfromheaven pe Martie 29, 2007.

5 răspunsuri to “Intalnire”

  1. sper că cel căruia îi e adresat acest post a aflat de el şi ţi-a răspuns.

    scrii lucruri foarte profunde şi speciale :), în care regăsesc trăiri înfundate adânc, din frică sau din respingere

    o să mai citesc şi o să te adaug în blogroll

    Paul

    (p.s. un sfat jurnalistic: dupa orice semn de punctuaţie se lasă spaţiu 🙂

  2. al p.s. spune-mi cu ce nume sa iti trec blogul sau daca sa il las as 🙂

    papa

  3. paul…multumesc mult pentru sfat… esti un dragut.Dar de obicei, cand scriu, e noapte si nu mai dau atentie la orice lucru.Mea Culpa :P…la al 2-lea ps…trece-ma cum vrei tu si iti multumesc din suflet pentru aceasta favoare; dupa cum vezi , noi nu avem pe nimeni la Blogroll… nu stiu de ce dar cert este ca ii citim pe multi din Word Press ; cred ca doar s-a nimerit asa… \
    Multumesc again pt comment si ne mai auzim 🙂

  4. k, din moment ce nu ştiu cum te cheamă, voi trece pur şi simplu numele blogului aşa cum e. cât despre favoare… nu e cine ştie ce, îmi face plăcere să te am în blogroll… sau să vă am? nu prea am înţeles 🙂

    keep in touch, pa-pa

  5. :)…sa ne ai 😛

Lasă un răspuns

 
