tot mai departe…

timpul alearga… nu se uita niciodata la trecut… nu iti mai simt de mult dorul sau lipsa… m-am obisnuit, poate chiar a inceput sa imi placa… patul nostru a devenit patul meu… cafelele si tigarile de dimineata au devenit mult mai calme…

nu regret nimic… acum dupa ce rana s-a inchis si foarte rar iti aud vocea, imi dau seama ca tu suferi mai mult… ciudat, tu omori dragostea si totusi tot tu suferi… te doare sa stii ca uneori locul tau imi este ocupat cu o alta… ea se bucura de ochii mei, de buzele mele…

timpul a vindecat ce credeam de nevindecat… stomacul nu ma mai doare, ci chiar e fericit cand se plimba simplu si tandru prin parc… apropo nu mai fumez de ceva vreme, uite ca totusi pot sa renunt si la vicii… pana acum sunt doua…

iti doresc numai bine si mult soare… aceasta a fost ultima mea scriere despre tine (abana)… oficial esti istorie…

Arhivatorul.

~ de tearsfromheaven pe Martie 28, 2007.

Un răspuns to “tot mai departe…”

  1. dragutz ceea ce gandesti..ei uite ca exact asa am patit si eu..si sunt fata..numai ca ast ink sami treaca durerea..ink nu sa inchis rana:-

Lasă un răspuns

 
