intrebari

Vi s-a intamplat vreodata sa aveti un prieten bun de care sa fiti indragostiti?Sa il cautati din ce in ce mai des doar pentru a fi aproape de el?Sa il ascultati cum povesteste despre relatiile pe care le are cu alte femei si in momentul ala sa simtiti cum cade cerul pe voi?

Sa incercati sa treceti peste sentimente si sa il priviti doar ca pe un prieten.Sa incercati sa fiti cu cineva,dar sa va simtiti gol pe dinauntru?

……Si la un moment dat,intr-un moment de slabiciune te apuci si ii spui ce simti…dar nu poti sa spui tot pentru ca ti se pune un nod in gat si asta e tot…iar el te priveste incercand sa realizeze daca a auzit bine ce ai zis…si tu il privesti,asteptand o reactie…pentru ca tacerea lui te chinuie prea mult.

Intr-un sfarsit spune…:nu stiam ca simti asa;daca stiam…eram de mult impreuna si nu m-ar mai fi durut atat de tare „prietenia” ta.iar tu ii sari de gat si va sarutati pentru prima oara,desi va cunoasteti de ani de zile…

~Ada~

~ de tearsfromheaven pe Martie 14, 2007.

10 răspunsuri to “intrebari”

  1. si daca finalul nu e atat de frumos?..si dak nu poti sa i spui..si poate ca astepti sa spuna el?..sau dak spui..si el nu spune nimic?..si pleak..si nu mai ramane nimic?..decat amintirea unei prietenii?..ce faci atunci?..

  2. nu stiu ce se intampla cu mine…nu ma mai vreau….m-am schimbat in ultimul hal…eu nu eram asa…de ce viata asta e asa de grea?????m-am saturat de oameni…vreau sa raman singura….cu ranile mele…cu gandurile mele…cu visele mele pe cere nu mi le poate implinii nimeni….simt ca nimeni nu ma intelege…nu pot sa imi gasesc roostul pe lumea asta…sufar ca un caine si nimeni nu e langa mine sa ma inteleaga si sa ma ajute…cateodata ma gandesc ca mai bine ar fi sa nu fi existat…nu iubesc decat cateva persoane in lumea asta….si cu toate astea ma simt atat de singura…ca sunt departe de elevreau sa ma schimb dar nimeni nu ma poate ajuta sa fac asta…cateodata ma apuca plansul si vreau sa plang pana mor…simt ca nu mai rezist…nu mai pot lupta cu mine si cu tot ce s-a strans in ultimul timp…nu am cui sa ma descarc…prieteni nu am ….decat mami ma poate intelege si e asa de departe de mine…nimic nu imi da putere si nimeni nu ma motiveaza sa merg mai departe…m-am saturat sa astept ziua aia care sa ma simt si eu implinita…am ajuns la concluzia ca nu exista asa ceva pt mine…cand plang simt ca se destrama bucati din mine….si pt ce?vreau sa ma trezeasca cineva din agonia asta….dar cine?????nu am pe nimeni alaturi…dar totusi o sa lupt…..nu stiu pentru ce dar o sa lupt…

  3. madutza…daca vrei ceva cu adevarat,trebuie sa incerci…indiferent de consecinte;daca raspunsul din partea lui e nu si daca iti este prieten adevarat,va dori sa fiti totusi prieteni in continuare;intrevarea e daca tu ai putea sa mai fii prietena lui. 😛
    emilia…daca te ajuta sa vorbesti cu cineva,te ajut cu cea mai mare placere.si eu trec des prin astfel de momente…

  4. „Si la un moment dat,intr-un moment de slabiciune te apuci si ii spui ce simti” eu una cred k nu voi avea vreun moment ca asta sa imi dau drumul la gurita mai ales ca mi-e frik de refuz si de stricarea prieteniei asa ca poate e mai bine sa tac…:(

  5. @gabriela:tu stii cel mai bine 😛

  6. Intrebarea e…ce iti e cel mai frica sa pierzi: prietenia si prezenta lui oricum sau timpul tau? Ce poti sa lasi deoparte: orgoliul tau (nu stii cum stai, dar el nu stie ce simti si deci nu risti nimic) sau linistea ta (te refuza – o sa doara o vreme, dar asta e; nu te refuza – evoluezi, ajungi in alt loc in care poti tu sa conduci, nu sa te lasi dusa de situatii si pana la urma de valul lui…)

  7. eu chiar cred, si sper k viata e pink… paradox sau nu asta cred eu.. si nu vreau sa o vad altfel..daca il iubesti, iubeste-l in continuare si nu te lasa influentata de altii, traieste-ti viata asa cum vrei. daca il urasti, uraste-l!! fa totul cu pasiune si intensitate!! viata merita traita , cu sau fara deceptii. tu pastreaza-ti integritatea si nu te lasa calcata in picoare!!! trust me..stiu prin ce treci…have faith!!!!

  8. citind astea am surprins un zambet si-o lacrima deopotriva pe chpul meu! candva,un prieten,a facut o gluma…cum ca s-a indragostit de mine…desi eu il iubeam de mult,n-am avut curajul sa-l cred …si-am facut bine,caci pt el era o gluma…pacat ca eu i-am marturisit intr-o zi in care nu mai suportam glkumele lui pe care le visam a fi adevarate…Ce-a urmat au fost promisiuni ca ma va ajuta sa trec peste,au fost scuze precum „meriti ceva mai bun”…si-apoi o nepasare rece si-o indepartare brusca…urmata de lacrimile mele…de certuri…si de tacerea ce s-a asternut acum intre noi…Ma doare…ma doare ca a glumit cu iubirea…dar nu regret nimic..asa am realizat ca nu mi-a fost prieten…

  9. Hmz,,nush cum sa incep..stiu doar ca in ultima perioada cand incerc sa imi fac un prieten simt ca park nimic nu imi convine la acea persoana, park ma enerveaza, nush ori nu mi-am gasit persoana ori nush, ce credeti, o fi o stare pe o perioada sau ce anume amde ma simt ashea 😦 .

  10. Iti raspund cu intarziere de 2 luni :D; totul este pana gasesti persoana potrivita… apoi totul se rezolva de la sine; nu trebuie sa te impotrivesti; nu trebuie decat sa vrei.

    Arhivatorul

Lasă un răspuns

 
