INCEPUTUL-o evadare din viata

o poveste scurta.doi copii…un tort de inghetata mancat pe scarile Salii Palatului sub un cer plin de stele.fragmente de ganduri,bucati de sentimente.

 el: imi aduceam aminte…
ea: de…?

 el:de azi dimineata…cand fumam in masina

ea:la mine sau…?

el:la tine…simteam ca nu trebuie sa se termine momentele alea

ea:si eu la fel…:)

el:m-ai facut sa fiu iar fericit si sa ma simt bine…sa zambesc

el:nu stiu cum reusesti;dar e minunat

ea:nici eu nu stiu…dar chiar ai fost fericit

el:foarte…si cred ca si tu…asa mi-ai zis

ea:si nu am mintit…eu nu mint niciodata…

……….

ea:am o intrebare..pot sa te mai tin de mana?

el: da..am si eu una

ea:multumesc…spune

el:pot sa ma mai joc in parul tau??

ea:da…fara nici o problema…imi place

el:si inca o intrebare..pot sa te sarut vreodata…cum ai facut tu aseara?inainte sa pleci?

ea:da!!!

…………….. 

el: tu nu ai observat ca atunci cand sunt cu tine sunt fericit?

ea:ba da..

el: asta se intampla pentru ca tu esti fericita cand esti cu mine

ea:si as vrea sa fii fericit intotdeauna cand esti cu mine…

==Va Urma==

Ada

~ de tearsfromheaven pe Martie 6, 2007.

Lasă un răspuns

 
