din cand in cand…

ma trec fiorii gandinduma la tine.

din cand in cand ma prefac ca inca imi mai pasa… poate ca doar ma mint, poate ca nu te-am uitat, dar oare cine stie…

fantoma ta ma bantuie,poate ca doar asa mai existi sub forma de fantoma… mirosul tau sa sters dupa perna noastra care acum este doar perna mea…

fiecare drum are un inceput si mai important are si un final… am alt drum tu ai doar o poteca, eu am multe usi din care sa aleg, tu mai ai doar o portita… nu iti place sa fi pusa la urma, dar din pacate sentinta ta a fost deja semnata… nu iti mai ai loc si timp aici… ai ramas doar o fantoma…

poate ca visele nu imi vor fi linistite… dar ma gandesc ca nici tie nu iti este usor… semeni vant si culegi furtuna… asta ai ales asta primesti sa ne auzim cu bine fantoma…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Martie 6, 2007.

2 răspunsuri to “din cand in cand…”

  1. http://cevadoare.weblog.ro/

Lasă un răspuns

 
