un cantec pentru clipe

Mie dor de saruturile tale….de buzele tale pline, de care obisnuiam sa ma mir in fiecare dimineata,cat pot sa fie de dulci, de carnoase si de senzuale.Tu nu mai stii……sau poate stii….sau poate si tie ti-e dor, oricum prefer sa nu stiu decat sa aud cuvintele acelea care m-au ucis….NU TE MAI IUBESC!…..citeste-mi o poveste……..canta-mi…striga-ma….sau nu! Lasa-ma singura……

Uite ca avem si un cantec al nostru……….. putin cam tarziu……….
Perechile isi aleg un cantec al lor, cand sunt fericiti……si eu am facut asta candva….si tu stii. Dar noi suntem altfel, pe dos…..avem un cantec al despartirii nu al dragostei. Si ce? E cantecul meu daca tu ma renegi………

Ana

~ de tearsfromheaven pe Martie 5, 2007.

Lasă un răspuns

 
