prin soare…

un week-end cald. cald ca si mana ta, ma tii strans de mana si iti este frica sa imi dai drumul…

ma uit cu teama la tine, nu stiu ce se ascunde in mintea ta, uneori nici nu incerc sa aflu, te iau asa cum esti, nu incerc sa vad mai mult decat ma lasi sa vad, uneori nici nu imi doresc sa vad mai mult decat o fac…

Imi zambesti si asta ma bucura, daca zambesti inseamna ca esti fericita, cel putin asa cred, si imi place sa cred.

Parcul este animat de multi oameni, multe cupluri, oare noi suntem un cuplu, nu am indraznit nici o data sa intreb, imi este oarecum teama sa intreb, imi este teama de raspunsul tau… am suferit mult si uneori nu imi doresc sa aflu anumite adevaruri…

Facem poze, arati foarte bine in poze, esti foarte fotogenica, fotogenica si simpla… ai o simplitate iesita din comun, poate ca asta si apreciez, imi place simplitatea…

Ne asezam pe o banca, si buzele tale musca atent si delicat din buzele mele… mana mea iti atinge chipul… zambesti, imi place sa te fac sa zambesti, zambet cald ca si vremea de afara…

Imi place cum fumezi, imi place sunetul pe care il scoti cand elimini fumul din plamani…

Din pacate ziua a ajuns la final, te conduc acasa, vormim mult, si stabilim sa ne vedem si maine…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Martie 5, 2007.

2 răspunsuri to “prin soare…”

  1. bine ati revenit! In sfarsit! 🙂

  2. w333yyy… wb…

Lasă un răspuns

 
