sex de complezenta…

– alo,da…

– buna, vroiam sa stiu daca te-ai culcat sau esti inca treaz.

-nu,nu m-am culcat, trebuie sa imi repar calculatorul- s-a virusat si am sters windowsu; aud cum isi trage nasu, semn ca a plans. ce sa inamplat? de ce plangi?

-nu, nu plang…

-hai zi…

-poti sa treci pe la mine acum? e important pt mine, am nevoie de cineva sa imi stea alaturi in seara asta.

– pt tine orice, incerc o gluma sa o fac macar sa zambeasca.

nu sta departe asa ca nu a trebuit sa fac prea multe pregatiri; ma urc in masina si ajung la ea in 10 minute. era cocotata pe geam, ma saluta de la inaltimea etajului 3 unde sta, raspund usor si timid la salutul ei.

urc, deschid usa la lift- era in fata mea, cu picioarele goale pe gresia scarilor. era plansa si avea cearcane, dar frumusetea nu si-o pierduse, acea frumusete care ma facea sa o fixez tot timpu, sa o privesc ca pe un tablou.

ma ia in brate si incearca sa ma sarute, izbucneste in plans…

imi povesteste ca s-a despartit de prietenul ei cu care era de 4 ani juma, caruia ii inghitise multe, se saturase, ma vrea…

am stat o noapte intreaga de vorba, filme, muzica, religie, politica… am fumat si o tigara impreuna…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Februarie 13, 2007.

3 răspunsuri to “sex de complezenta…”

  1. iar sesiune, sau ce?? nici un post de doua sapt… ne cam neglijatzi… 😦 😉

  2. eu credeam ca s-a decis sa nu mai puna nici un post nou pana nu il invata lumea pe asta :))

  3. funny acumaicieu… sper k suntetzi bn si k va apucatzi d scris cat d curand… poop ada si arhi…

Lasă un răspuns

 
