priviri…

nu de putine ori ma surprinzi cum stau si te privesc, asa cum un pictor isi priveste tabloul nestiind ce ii atrage atentia…

nici o data nu ai dat impresia ca te-ar interesa faptul ca te prives, nici o data nu mai facut sa inteleg ca privirea mea are ceva sau inseamna ceva pt tine…

sambata in bar am incercat sa nu te prives, priveam la pretenii nostri comuni dar nici o data la tine… dar usor usor am observat ca te intristezi, trageai din tigara mai cu putere… era clar ca esti suparata… acest lucru ma facea si mai tare sa te intreb, sa incerc sa te cunos, sunt sfios si tu stii asta… ultima data cand am incercat sa vb m-am balbait ca un copil de gradinita…

inventezi o scuza, te ridici de la masa, si ma rogi sa te urmez… deja avem palmele umede… mergem afara… acolo te uiti in ochi mei o secunda dupa care buzele tale incep sa danseze pe buzele mele… te agati de mine asa cum iedera se agata de victima ei… nu ma opun, sunt usor speriat dar nu ma opun… te iau in brate si nu mai vreau sa iti dau drumul… te opresti brusc si ma impingi… imi spui ca destul… daca vreau sa te mai sarut vreodata trebe sa te privesc asa cum o fac eu…

este prima data cand cineva ma surprinde ca ma holbez la el… am continuat sa o privesc toata seara…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Februarie 12, 2007.

2 răspunsuri to “priviri…”

  1. nice… 🙂 e cu’adevarat frumos… imi pare bine k atzi revenit… wb ada si arhivatorul… keep up the good work… 😉

  2. faza e ca intr-adevar privirea ucide, da viatza, da suflet, fericire, tristete…………….prea multe pentru o privire:)

Lasă un răspuns

 
