but she is so pure…

am terminat sesiunea.sunt oarecum fericita…am scapat de niste griji,dar au aparut altele.niciodata nu am avut legaturi prea stranse cu o fata.m-am ferit de ele pentru ca am considerat ca o sa imi fie mai bine asa.am crescut intre baieti,ma simteam protejata intre ei si,de ce sa mint,imi plac.

insa a aparut ceva nou in viata mea.o fata,o colega de facultate…e la fel ca mine-chiar am fost uimite sa vedem in cate privinte semanam!ma regasesc in cuvintele ei,in felul ei de a fi.daca e trista,simt nevoia sa o mangai,sa o iau in brate si sa ii spun „totul va fi bine!!!”.dar ma abtin.mi-e frica de faptul ca poate o sa ghiceasca in imbratisarea mea ce simt de fapt.adica…simt mai mult decat o prietenie.simt o dragoste care ma chinuie si ma sperie.nu consider lucrul asta anormal.dar…it never happened to me si nu stiu ce sa cred. presupun ca totusi toate fetele au avut o anume afectiune fata de alte fete,dar eu nu am simtit niciodata ceva de genul asta.

imi place sa o vad zambind,imi place mersul ei baietos si vocea putin ragusita. o sa ma gandesc.chiar nu stiu cum sa ma port cand sunt cu ea.parca as fi la o prima intalnire de fiecare data cand o vad…

Ada…

~ de tearsfromheaven pe Februarie 10, 2007.

3 răspunsuri to “but she is so pure…”

  1. Ada, nice, my favourite name!

  2. multumesc…

  3. Eu cred ca e un sentiment ce vine mai degraba dint-un curent. Niciodata n-am stiut ce sa spun despre el.

Lasă un răspuns

 
