roata se intoarce

uneori stau si ma minunez de cum se intorc lucrurile… daca pana acum nu iti doreai sa ma vezi, deodata schimbare… subit incepi sa ma suni, te simti singura, si cafeaua nu mai are acelasi gust dimineata… hmmm

oamenii nu au stiut nici odata sa aprecieze pe cei din jurul lor, atingerile lor nu aveau rost, erau degeaba… acum insa…

suna telegonu, vad numarul tau si sangele incepe sa clocoteasca in mine, ura, manie, scarba, sila… esti singura… da si eu sunt singur dar aceasta postura pe mine ma avantajeaza, vad lumea cu ochii mei, nu o mai vad alterata de catre tine… fiecare incercare a mea de a ma elibera a fost sortita esecului, eram ca un tigru tinut in captivitate si odata eliberat nu mai stia cum sa vaneze… dar incet incet iti aduci aminte…

fiecare zi pt mine e o bineface, o eliberare din jug… durerea… off durerea moare incet, nu o mai aud, si nu o mai simt… incepi sa imi povestesti din trecut… ha ha ha, amintirile noastra frumoase, da asa este amintiri frumoase dar sunt doar amintiri… te intrebi de ce nu mai sufar, am invatat de la tine sa trec peste…

imi pare rau dar timpul tau a trecut…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Ianuarie 30, 2007.

9 răspunsuri to “roata se intoarce”

  1. doar un comentariu de regie: e cumplit layout-ul paginii tale, am incercat sa citesc dar e chinuitor, litere de o culoare terna pe un fundal negru! Am o sugestie…fa-l si lizibil (asta in cazul in care, prin reducere la abusrd, vrei sa poata lumea sa-ti citeasca textele; ca din layout se intelege ca e privat din simple motive de „punere in pagina”)

  2. trebuie sa vorbim…:p

  3. Si totusi, nu mi se pare ca tu crezi in „imi pare rau dar timpul tau a trecut…”. Chiar nu mi se pare. Asta pentru ca ma regasesc in unele fraze pe care le scrii . Asa, nu mi se pare mie…Dar e frumos ce simti. Faza cu eliberarea face bine. 🙂

    P.S. partea cu layout-ul este adevarata

  4. cred ca multi se regasesc in ce spui tu …eu unul sigur in perioada asta si parca nu mai am loc in pat si noaptea e din ce in ce mai lunga si ziua se transforma in eternitate ,peretzii camerei tale parca sunt tot mai prietenosi si melodiile triste nu iti lipsec din playlist

    raman nemiscat parca totul trce p langa mine si ma gandesc daca sa dau timpul inapoi sau inainte dar d un lucru sunt bucuros …ca nu sta p loc

    vreau sa ies cu prietenii sa imi fac treaba ,sa uit d ce a fost si scap pt un timp de imaginea ei dar…revine

    privesc telefonul …astept sa sune….nu suna….
    poate alta data
    dar in momentul d fatza ma rog sa nu sune prea tarziu

  5. pe principiul….hai sa suferim de noi…

  6. da..de noi….cu noi….rasare si soarele

  7. roata s epoate intoarce si dupa cateva luni?..nu stiu daca eu sa mai sper sau nu?pt ca eu inca il caut dupa 2 saptamani si el nimic…si vorbeste destul de sec cu mine desi zice k se gandeste la mine si k mai tine la mine si ca incearca sa ma uite ,nu stiu ce sa mai cred….sa nu-l mai caut sau sa-l caut?daca nu-l mia caut ma va cauta el daca vrea sa ma uite?sau sa-l caut eu in contiunare?….am nevoie de un sfat:(

  8. AM UITAT SA PRECIZEZ eu ies cu prietenii zilnic,el sta numai in casa ,nu iese ,zice ca nu are chef de nimic,mi-o zis si ca sufera ,nu stiu dar chiar nu inteleg ,ce vrea si ce asteapta ,precizez ca nu m-ar cauta pt nimic in lume chiar daca sufera,si nici de impacat nu vrea,oare daca o sa fiu si eu indifernta ma cauta?el o sa plece 2-3 luni si i-am zis ca il astept si no sa ma pe nimeni pana vine ,si nu mi-a zis sa nu-l astept ca nu are rost,,.oare vrea sa s eimpace cu mine cand vine?..sunt extrem de confuza nu stiu ce sa fac,

  9. poate ar fi bine sa recitesti ce scriai acum mult timp. poate te ajuta sa iei o decizie

Lasă un răspuns

 
