fara titlu…

odata cu trecerea timpului, uitam sa fim oameni, uitam sa iubim, uitam sa traim, sa ne bucuram de soare…

ma privesc in oglinda cu regret, nu ma mai recunosc… incep sa imi dau seama ca nu stiu ce am ajuns, eram un tanar cu capul in nori si mintea ravasita, eram un tanar…

timpul si prietena m-au transformat… tineretea s-a dus, mintea s-a ordonat… imi dau seama ca nu imi mai place si nu imi mai doresc ce imi doream inainte-iubeam concertele, acum de abia mai ajung la 3-4 pe an, inainte aveam parte de plimbari, acu sunt rare si seci…

pana si tigarile nu mai au acelasi gust, imi este dor de mine, de viata mea…de tot ce eram inainte…

o mana mangaie mana mea, e o mana rece… ma trezesc din visare….

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Ianuarie 29, 2007.

Un răspuns to “fara titlu…”

  1. 1. nu imbatranim niciodata! Trebuie sa credem in asta
    2. Toate lucrurile ne schimba in bine
    3. Poate ar trebui sa te lasi de fumat 🙂

Lasă un răspuns

 
