cand te astepti mai putin…

… esti surprins, iti dai seama ca oamenii pe care ii credeai de mult timp disparuti, reapar…

imi este foarte dor de vechii mei prieteni, de sora mea, de prietenele mele… de oamenii care erau in jurul meu… de plimbari fara sfarsit si fara de sens dar care nu faceau decat sa te elibereze din lanturile cotidiene…

… cand ma asteptam mai putin o veche prietena a reaparut, un inger de gheata, un inger care sa metamorfozat in femeie… oare toti ingerii se metamorfozeaza doar in femeii, nu cred… de mult, chiar de foarte mult timp nu am mai avut mainile transpirate de emotie, de mult nu am mai avut emotii… nu acele emotii de a te indragostii… ci acea emotie de a te regasii din trecutul tau…

pentru prima data orasul nu mi sa parut la fel de trist… autobuzul nu mai era la fel de macabru… nu mai semana cu o grota a mortii…

un subsol, un club, tigari, si cel mai important ingredient… cuvinte… cuvinte care sa fie ceea ce sunt…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Ianuarie 26, 2007.

3 răspunsuri to “cand te astepti mai putin…”

  1. in afara greselilor de ortografie, e totul super… imi pare bine ca te’ai razgandit si ai decis sa mai scrii…mi’ar placea sa gasesc mai des post’uri…
    ale tale si ale adei… felicitari again…

  2. multumesc frumos… posturi cel putin din partea mea or sa fie mai dese, ada are sesiune ;)), asa ca are o scuza…

    cat despre ortografie… me a culpa… sunt foarte dezordonat… sorryyyyy….

    numai bine

  3. Ba.. ce dracu , in loc sa stai, de fapt sa stati in casa ca ma refer la toti ca tine.. ce dracu nu iesi si tu pe’afara, faceti-va o prietena,un prieten si traiti macar 1/2 din tot ce visati pe aici.credeti ca sunteti mai interesanti daca stai inchisi in casa si va ganditi ce-as face cu prietena sau prietenu` vostru imaginar.aveti o viata si-o gaura in fund.. tra-i-o si bulit-o :))

Lasă un răspuns

 
