aripi de fluture

azi m-am intalnit cu tine.ce kkt.ma doare fiecare privire a ta.am aripi de fluture.cand ma atingi,le iei putin din putere.la sfarsitul intalnirii eram un fluture mort.nu stiu ce vrei de la mine.nu mi-ai facut destul rau??ai ucis un lucru pe care l-am iubit mult-pentru ca era al meu,pentru ca era eu…

plang rar.de obicei pentru ca sunt nervoasa.plang ca sa ma descarc,ca sa nu imi fac rau.azi am plans mai mult ca niciodata.pentru ca ma doare sa te vad,sa te aud,sa te simt. glumeai.nu stiu daca te prefaceai sau daca era un zambet adevarat.inainte iti zambeau si ochii…oare ai uitat?nu vreau sa devin patetica,desi asa ma simt.pentru prima oara,chiar vreau sa ma vrei inapoi.ma simt inutila,asa singura cum sunt…

Ada….sad

~ de tearsfromheaven pe Ianuarie 26, 2007.

2 răspunsuri to “aripi de fluture”

  1. imi palce la enbunie textul…esti o dulce…dar nu imi palce ca esti prae trista in aceste farze…

  2. mai…fiecare are cate o pasa proasta!problema e ca eu sunt intotdeauna intr-o pasa aiurea,asa k… 🙂

Lasă un răspuns

 
