ochi negrii, ochi de piatra…

desi in ultimu timp ma gandesc din ce in ce mai putin la tine, nu pot sa spun ca ma simt confortabil… amintirea saruturilor tale ma fac sa eliberez fluturii in stomac…

stau si ma gandesc ca deciziile grele sunt luate uneori foarte usor… o impacare de moment un armistitiu… se hotaraste foarte greu… nu sper in asta… am trecut peste dar amintirile sunt pline de durere…

va fi ultima inscriere despre tine… am o noua viata… am un nou inceput… ne intalnim intamplator pe strada si incerc sa iti castig privirea… nu vrei te opui pt ca iti este frica sa nu cazi iar la mine in brate… nu imi doresc asta… vreau doar sa stiu ca iti este bine…

sper ca actualul tau prieten sa te faca fericitas… stii ce e asta nu… fericirea stii… da stii pt ca ai trait destula cu mine… el nu o sa te faca, este mult prea egoist… stii si tu ca nu esti fericita… stiu ca te doare ca am trecut peste tine… ca incepe sa imi fie bine… ca am pe altcineva…

viata alearga mereu… am stat prea mult in aceasta statie mare… a venit timpu sa imi iau ramas bun…

nu am sa uit nici o data ochii tai negrii… parul tau… buzele tale…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Ianuarie 13, 2007.

6 răspunsuri to “ochi negrii, ochi de piatra…”

  1. http://smerenia.wordpress.com

  2. ce faceti v-ati oprit din scris? :-s 😦 I hope not

  3. mai..nu ne-am oprit din scris,dar ne omoara sesiunea 😦

  4. măi, „fluturii din stomac” sînt o tîmpenie – un calc nenorocit, nu există expresia în limba română… tu traduci aburelile astea de pe undeva? 🙂

  5. da yanush le traduc din propiul meu cap:D… apropo de metafore 😀

  6. hello! yo am vaz intamplator chestia asta p net…e ffffffff tare..,dar sti d c? pt k e exact povestea mea!f mishto!

Lasă un răspuns

 
