singura

camera mea e pustie fara tine.stiu,suna ca un cliseu,dar asa simt…sunt singura cu mine.in alte momente as fi fost fericita asa,dar acum nu mai este la fel.corpul meu ma refuza,la fel si capul meu.nu ma mai suport.

incerc sa ma impac cu mine.sa revin la ce eram inainte de tine. incerc sa imi scot din minte tot ce ai insemnat;sa uit de tot…muzica imi urla in creier,dar ma linisteste. e obsesiva,obscena si murdara.la fel ca mintea mea.la fel ca mine…

acum inteleg de ce ma urasti.dar acum urmeaza intrebarea:” daca ma urasti,inseamna ca sunt totusi ceva pentru tine,nu?”.ranjesc…nu mai vreau sa ma mai gandesc la tine!

aseara am baut.nu stiu de ce.oricum nu am fost niciodata in stare sa ma imbat.nic nu vreau de fapt asta.nu mai vreau nimic!

Ada

~ de tearsfromheaven pe Ianuarie 12, 2007.

5 răspunsuri to “singura”

  1. imi aminteste de o faza dintr-un film uitat demult. chiar asa de suparata esti?

  2. nu sunt suparata.doar trista pentru ca nu ma regasesc…

  3. bezna buna ai aici, nici eu nu-mi regasesc scrisul :-p

  4. de ce nu v’atzi abtzine decat sa comentatzi aiurea???(vezi andrei) ada…kpul sus… eu te citesc cu drag… poop…

  5. sincera sa fiu,imi fac placere atat comment-urile rautacioase cat si cele flatante.asa k…go on :).w3ndy…multumesc ;))

Lasă un răspuns

 
