si ingerul zise… nu a venit inca timpul tau…

dupa aceasta isi aprinse o tigara… eu nu am mai fumat de mult… oare ce gust o mai avea… da sunt hotarat ii cer inca o tigara… se uita atenta la mine, – vrei, – da, imi e pofta de o tigara, – iao tu e ultima din acest pachet, am sa cobor sa mai cumpar…

o aprind cu dorinta de a simti fumul cum imi invadeaza plamanaii… din pacate nu simteam nimic… tigara nu avea nici un gust, nu avea nici un miros, incep sa cred ca nici nu a existat…

deschid ochii… camera e trista si intunecata, perna are inca mirosul tau… dar nu si pe tine… stiu ca ai plecat sa iei tigari, dar de ce nu te-ai mai intors niciodata… stiu undeva acolo sus justitiarul a facut lumina in masa de umbre care ne inconjoara, a sosit momentul sa platesc pt modul meu urat de a ma purta cu tine… platesc scump si nu ezit sa incasez toate loviturile de bici…

ai promis ca te intorci… stiu ca nu ai sa o faci… imi pare rau…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Ianuarie 10, 2007.

Lasă un răspuns

 
