imi pare rau…

Nu pot sa ma mai  lupt cu mine la nesfarsit… inima incepe sa pulseze alert, gandul la tine ma face sa inebunesc… de ce?- nu pot sa o vad pe cea care imi sta alaturi… flacarile din ochii tai ma bantuie, nu pot decat sa ii visez, dar visul e dureros; nu mai vreau sa ii visez…

in vis ma iei in brate si ma saruti, in realitate ma alungi… vreau sa iti simt caldura, vreau sa iti vad ochii…

ma trezesti cu saruturi… stii ca nu mi-e bine, ma intrebi ce ma framanta… stii ce ma framanta… trecutul arde in venele mele… vrei sa ma tii langa tine, vrei sa imi fie bine… nu mi-e langa tine…

nu vreau sa suferi asa cum sufar eu, nu meriti, ai un suflet prea bun…

sunt ca un vampir, nu ma hranesc decat cu trecut, nu suport prezentul sau viitorul…

imi pare rau…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Ianuarie 7, 2007.

Lasă un răspuns

 
