sarutul mortii

moartea m-a vizitat aseara.avea buze frumoase,care imi aminteau de tine.m-a atins incet pe frunte.mi-a mangaiat parul.mi-a spus ca nu mai am ce sa astept.

i-am atins mana.mana alba si rece,ca de marmura.mana fina,prin care simteam tresarirea usoara a sangelui ce curgea prin ea.am sarutat-o.gest involuntar,care m-a uimit si pe mine.mi-ai zambit.

te-ai intins langa mine in pat.m-ai acoperit cu bratele tale. ai inceput sa ma saruti,spunand ca doar tu contezi.tu si cu viata. restul e nimic.e gol…imbratisarea ta rece ma speria si ma excita totodata.vroiam sa fiu ca tine;sa nu mai simt nimic.cand mi-ai atins buzele am simtit un fior.am inceput sa tremur,dar tu ma strangeai tot mai tare in brate.vroiai sa fac parte din tine.sa simt durerea ta,tristetea.vroiam sa te mangai pe spate,sa vad daca ai aripi.dar nu…ma inselasem.tu NU POTI sa ai aripi.tu trebuie sa fii rece,sa nu simti nimic. m-ai tras incet de par;am vrut sa iti spun ca…dar nu aveam glas.mi-ai dat drumul si mi-ai aprins o tigara.asta o sa fie sfarsitul?”nu e inca timpul…mai stai…asteapta”.dar nu mai vreau! ce sens are?pentru ce sa mai astept?am inceput sa plang.plangeam pentru ca nu mai vreau…

m-am trezit pe jos.imi inghetasera picioarele.mi-am sters lacrimile;am mai stat un timp ghemuita pe covor,asteptandu-te.

nu ai mai venit…te astept.

Ada

~ de tearsfromheaven pe Ianuarie 6, 2007.

3 răspunsuri to “sarutul mortii”

  1. this is weird…. ring a bell.

  2. nu ai simtit niiodata asa ceva?? 😛

  3. niciodata*…sry

Lasă un răspuns

 
