dimineata asta…

m-am trezit si in aceasta dimineata tot in bratele tale… sanii tai imi incalzeau spatele, eram dezvelit… nu simteam frigul imi era cald si bine in bratele tale… m-am intors si te-am luat in brate… ai zambit si mi-ai dat un sarut… doamne cat iubesc sarutul tau de dimineata…

m-am incolacit pe trupul tau cald… iti furam caldura asa cum o soparla fura caldura soarelui… ma hranesc cu tine… am inceput sa ma joc cu parul tau… am inceput sa te gadil cu un fir de par mai zurliu… imi place cum stranuti… astazi nu ai stranutat; nu e nimic mai continuii… te-ai intors cu spatele si te-ai pus in pozitia lingurita… pozitia fatului… m-am acomodat imediat, m-am mulat pe tine asa cum un rau se muleaza pe albia pe care o strabate…

stiu ce iti place dimineata- sa te mangai pe spate si sa te sarut cu pupici zgomotosi… sa te mangai pe fund si pe umeri… sa te sarut pe gat si sa iti mangai parul…

asa am sa te trezesc in fiecare dimineata…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Ianuarie 6, 2007.

Lasă un răspuns

 
