ingerul a cazut

cine suntem noi sa-i judecam pe altii??cine ne da dreptul sa-i criticam,sa ii uram?cu ce drept te uiti la mine si citesc in ochii tai „esti o tarfa!!!”???daca tu ma judeci,atunci nu esti cu nimic mai bun decat mine!!

……

ca de obicei am gresit.sunt constienta ca am fost fraiera la faza asta.singura mea problema e ca pun sinceritatea pe primul loc.e un defect de-al meu.asta simt,asta stiu,asta spun.nu ma prefac;nu sunt vreo sfanta.credeam ca daca iti explic tot…o sa intelegi.dupa saptamana trecuta,care a fost asa frumoasa,m-ai dezamagit cu lucrul asta.poate si eu te-am dezamagit,dar stiai ca nu sunt…ce credeai?ca am asteptat pana la 22 de ani pe tine?

inca o data m-am convins ca nu  trebuie sa am incredere in instinctul meu.cand m-ai intrebat cati au mai fost inaintea ta, nu credeam ca o sa ai reactia aia.credeam ca…nici eu nu mai stiu ce credeam.

as vrea totusi sa ma intelegi.nu stiu daca meriti.dar te-as vrea iar langa mine. as vrea sa nu mai crezi toate lucrurile alea despre mine…

Ada

~ de tearsfromheaven pe Ianuarie 5, 2007.

Lasă un răspuns

 
