noapte cu zane

saruta-ma si nu spune nimic.desfac cu un zambet pe buze cadourile de la tine.te iubesc.e exact ce mi-am dorit.te iau in brate si te trag mai aproape de mine.caldura corpului tau imi incalzeste si mie sufletul.mancam ciocolata cu menta.ne sarutam mult,fara sa obosim.nu ma mai satur de tine,de gustul tau.

niciodata nu am fost sarutata atat de mult.nu ma mai puteam desprinde din imbratisarea ta.mainile noastre se atingeau tandru,intr-o imbratisare tacuta. nu stiu cum au trecut zilele astea…am stat aproape tot timpul in pat;am visat amandoi cu ochii deschisi.

mi-ai adus aminte ca traiesc,ca pot simti iubire,ca pot fi fericita!

Ada

~ de tearsfromheaven pe Decembrie 27, 2006.

Un răspuns to “noapte cu zane”

  1. Si eu citesc de mai mult timp (fac aluzie la comentariul la postul anterior 🙂 ). Si imi place. Incerc sa descifrez povestea pe masura ce se toarce din ghem. Uneori ma incurc.

    Totusi, nu e genul de poveste in care iti vine sa te bagi, scriind comentarii. E o poveste la care te uiti de departe, cu incantare. Si atat.

Lasă un răspuns

 
