reincarnare…

… simt un mangaiat, nu era mana, mangaielile tale le cunosc, dar nu erai tu… stiu ca dormeam simteam ca dormea, o atingere atipica ma trezeste la viata… incerc sa ma trezesc, sa deschid ochii… nu pot imi este asa de greu, reusesc sa deschid ochii…

capul meu dormea linistit pe o perna mare si neagra…, nu e perna mea, asternuturile moi si mirosind a balsam proaspat sigur nu sunt ale mele… simt instantaneu cum imi creste pulsu… trebe sa deschid nenorocitii astia de ochii, reusesc sa deschid doar unu…

nu sunt la mine acasa, dar unde sunt?… intorc capul si vad ingerasul de aseara, acum nu mai avea aripi, avea doar un suras al primaveri, un zambet dulce,… nu imi mai aduc aminte de nimic… ce caut eu aici?, defapt unde sunt?, cine e ea?, si de ce ma doare atat de tare capu…

-uite ti-am facut o cafea tare, cred ca o sa ai nevoie, si zambi.

cand zambeste toata fata i se lumineaza, e frumoasa imi place, dar cine e???

-multumesc, intind sa iau cafeaua

-mai intai un sarut si apoi ti-o dau

dau sa ma ridic, dar capul imi vajaie… ea observa si se apleaca peste mine si ma saruta… de abia acum observ ca este dezbracata, si eu sunt… deja sunt in ceata total…

-nu stiu daca iti aduci aminte, dar aseara in bar erai trist, am venit sa iti cer un foc, mi-ai vorbit frumos aveai nevoie de cineva sa te asculte, ti sa facut rau de la cat ai baut, si mi-a fost teama sa te las sa pleci singur asa ca te-am adus la mine… sper ca nu te deranjeaza… a si te-am dezbracat ca ai cazut pe strada, ti se facuese rau…

-dar tu de ce esti dezbracata…

-eu nu pot sa dorm imbracata…

pe jos observ hainele mele si ale ei, nu erau murdare…

-imi pare rau pt situatia asta penibila, si iau cafeaua din mainile ei, iau o inghititura mare, ce buna e cafeaua asta…

-vreau o tigara, ai

de pe noptierea de langa pat pe care nu o vazusem pana atunci scoate un pachet de tigari, aprinde una si mi-o inmaneaza, imi ia cafeaua din mana o pune pe noptiera si se baga langa mine… dupa al doilea fum imi face semn ca vrea si ea… oare stie cat de mult imi place sa fumez o tigara cu cineva…

in cap nu am decat o singua intrebare… cum o cheama???

-te-am vazut de multe ori in barul de aseara… de multe ori veneai cu o fata, aseara te-am vazut fara ea si erai trist si am zis sa te intreb de sanatate… imi place de tine, esti un om bun…

trag un fum… inchid usor ochii…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Decembrie 18, 2006.

Un răspuns to “reincarnare…”

  1. te citesc de ceva timp.scrii intr-un mod deosebit.divers de ceea ce gasesti de obicei in blogosfera mioritica.ai talent.scrierile tale sunt o oaza de relaxare si ar fi bine daca ai incerca sa fie ceva mai lungi.felicitari!

Lasă un răspuns

 
