rasaritul in miezul noptii…

… ma ridic de jos, balta de sange nu mai era, nu mai era nici sufletul meu pe acolo, cred ca el curatase toata mizeria…

ma uit inspre pat- era gol, curat, cald si ospitalier… ma astepta, ne astepta,… nu, de fapt ma astepta doar pe mine; el intelesese de mult ca tu nu mai ai cum sa revii…

ma uit la mainile mele: tremurau, tremuram si eu in ritmul lor; caut o tigara ;mi-o aprind si trag adanc… ce bine e sa te linisteasca o tigara… ce bine e sa simti fumul mortii in tine…, ma uit la maini- nu mai tremura, caut sa ma uit spre un ceas, care ceas ca nu am, ce ora e???

e noua jumatate seara, hmmm am sa ies in oras sa beau ceva, ce??? nu stiu dar simt o sete, da vreau vin fiert, si tie iti placea vinul fiert,… am sa merg sa beau eu si pentru tine…

ciudat pe drum nu m-am gandit deloc la tine, aveam doar fleshuri in cap cu istoria noastra, cu trecutul nostru, cu mangaierile noastre, cu saruturile si noptile transformate din nopti negre in nopti albe…, vreau sa beau vin fiert si sa mananc vata de zahar…, vreau sa fumez si sa beau un suc de portocale… vreau sa imi fie dor de tine, dar nu imi mai e…

ajung in barul nostru; liniste si intuneric. de obicei e zgomot, fum si intuneric, acum nu e… doar o muzica inceata, o muzica dulce… o muzica a venelor sparte… in seara asta vinul e bun, si tigarile au un gust mai bun… pana si frigul de afara este mai bun…, ce ciudat nu imi mai e dor, ma gandesc ca poate chiar am murit si sufletul meu isi bate joc de creierul meu…

vad un chip cunoscut… vad mai multe chipuri cunoscute… dar de ce toti zambesc la mine??? hmm cred ca am innebunit sau e doar din cauza vinului asta asa de dulce… ba nu! o fata zambitoare vine inspre mine, imi ia mana si mi-o saruta ;”ne-ai lipsit” sopteste ea in ureche. isi aprinde o tigara, dar are aripi, aripi albe, ingerii cu aripi albe nu fumeaza… nu! nu o aprinde!te rog ,ai sa cazi!!!

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Decembrie 17, 2006.

Lasă un răspuns

 
