iubesc

incet,incet ma apropii din ce in ce mai mult de tine.urmele buzelor tale au ramas pe gatul meu.

e liniste in camera.se aud doar saruturile noastre.din cand in cand tresarim amandoi cand auzim vreun zgomot care nu ne apartine.parintii mei sunt in camera de alaturi.ai vrut sa ma ai acum.eu nu am putut sa spun „nu”.si eu vroiam…ai intrat in mine;as vrea sa ge,dar nu ma lasi.mana ta se odihneste pe buzele mele.mie totusi nu imi pasa.as vrea sa stie toata lumea cat de mult te iubesc…cat de fericita ma faci!

ramanem imbratisati.imi soptesti in ureche,cu vocea inca ragusita de excitatie,o strofa.eBaudelaire! nu stiai ca e preferatul meu…acum te iubesc si mai mult.imi ghicesti gesturile in intuneric.la fel faci si cu gandurile mele.buzele tale imi cauta fata,buzele.te vreau din nou…

Ada

~ de tearsfromheaven pe Decembrie 17, 2006.

2 răspunsuri to “iubesc”

  1. you should write a book!

  2. chiar crezi ca ar trebui???…hmmm,ma mai gandesc 😀

Lasă un răspuns

 
