vis

de mult nu m-am mai simtit atat de bine cand m-am trezit langa cineva.se pare ca tu reusesti sa ma faci sa fiu eu.oare o sa ma indragostesc de tine?

m-a trezit mirosul de cafea proaspat facuta.m-a trezit mana ta pe sanul meu,buzele tale sarutandu-mi gatul.as fi stat asa toata ziua. din pacate la pranz trebuia sa pleci la munca.dar a fost suficient…ne-am baut cafeaua imbratisati.nu imi vine sa cred ca m-am atasat atat de repede de tine.

esti unic…iubesc parul tau lung si negru.nu fumezi dar ai vrut sa tragi un fum din tigara mea. vroiai sa ai amprenta buzelor mele toata ziua.ai fi vrut sa ai si parfumul corpului meu cu tine…

imi place ca iubesti sa imi saruti incheieturile mainilor…parca ai vrea sa simti sangele care imi trece prin vene,pulsul accelerat cand ma saruti…

imi place de tine.vrei sa fii mai al meu??

Ada

~ de tearsfromheaven pe Decembrie 14, 2006.

Lasă un răspuns

 
